sobota 18. července 2015

Proč jsem se rozhodla založit blog?

Minulý rok v létě jsem se zúčastnila krásného semináře - Urychlovač snů, který měl být primárně zaměřen na možnosti bydlení v přírodě, ale ve skutečnosti pojal mnoho dalších témat a odjížděla jsem plna odhodlání vydat se dál po cestě, která mi ještě před pár lety přišla nemyslitelná. 




Rok se s rokem sešel a když jsem se ohlédla za sebe, tak jsem pocítila hřejivý pocit, že se za ten rok sny opravdu začaly plnit. Přestěhovala jsem se do přírody


Stala jsem se lektorkou jógy.

 A ještě více se ponořila do experimentování s jednoduchou a přitom chutnou kuchyní

Kolegyňky v práci při obědových pauzách vždy netrpělivě nahlížely do mé krabičky, co se v ní zase skrývá za zajímavou kombinaci. Kamarádi se mne neustále vyptávali, jak to tam u vás na samotě vypadá a jak jste řešili vodu, poštovní schránku atd. Když jsem začala předcvičovat jógu, tak za mnou začaly chodit moje jogínky s tím, že by je zajímalo, jak je to s tou relaxací, zda se u ní může usnout nebo ne, jak je to s tím stojem na hlavě, pro koho je vhodný a pro koho ne. Tak jsem se rozhodla, že vám o tom všem napíšu - vážně i nevážne, prakticky i filosoficky. 



















pp

Žádné komentáře:

Okomentovat